UPGRADE POKLADNÍC A FIŠKÁLNYCH TLAČIARNÍ ELCOM.

Ak vlastníte fiškálne pokladnice či tlačiarne značky ELCOM patríte medzi tých, ktorí nebudú musieť kupovať nové zariadenia. Samozrejme za predpokladu, že ste s vašou pokladnicou spokojný, je plne funkčná, v dobrom stave a neplánovali ste ju vymeniť. 

Spoločnosť ELCOM prisľúbila možnosť UPGRADE-u na systém eKasa takmer na všetky aktuálne používané pokladnice, UPGRADE ale neodporúčame pre modely EURO 100, 200, 1000 a 2000.

Úpravu pokladnice je možné vykonať kúpou UPGRADE BALÍČKA. Ten je potrebné si záväzne predobjednať.

PRE VŠETKÝCH, KTORÍ S UPGRADE-OM VÁHAJÚ, ODPORÚČAME NÁKUP POKLADNÍC FISKALPRO ZA ZVÝHODNENÚ CENU. 

V prípade, že sa preň rozhodnete, odporúčame objednať UPGRADE BALÍČEK čím skôr.

Aktuálne si môžete predobjednať balíčky pre 2.vlnu výroby ktorá bude dodávana priebežne !

Len tak budeme vedieť garantovať jeho dodanie a upravenie Vašej pokladnice načas. Aby ste ju najneskôr od 1. 7. 2019, tak ako predpisuje zákon, mohli začať používať a vyhli sa tým zbytočným problémom či komplikáciám.

Predobjednanie UPGRADE BALÍČKA

Nakoľko výrobca požaduje záväznú predobjednávku UPGRADE BALÍČKA na eKasu samostatne pre každého klienta, musíme k rovnakému kroku pristúpiť aj my. Predobjednaním UPGRADE BALÍČKA si zabezpečíte pohodlnú úpravu vašej aktuálnej pokladnice na systém eKasa. My urobíme všetko čo bude v našich silách, aby ste boli maximálne spokojní, aby ste svoje objednané služby dostali v čo možno najkratšom čase a aby ste s nami aj naďalej spolupracovali s vedomím, že sa na nás môžete spoľahnúť.

Predobjednávku UPGRADE BALÍČKA vykonáte úplne jednoducho a to objednaním správneho balíčka cez náš ESHOP v časti “Registračné pokladnice – PREDOBJEDNÁVKA UPGRADEu NA eKASU.”

Nárok na vrátenie peňazí vzniká kupujúcemu len v prípade ak výrobca nezabezpečí výrobu všetkých potrebných súčiastok riadne a načas do zákonom stanoveného termínu, prípadne vôbec. Objednanie UPGRADE balíčka si preto dôkladne zvážte!

Predpokladaný začiatok dodávky je od Apríla priebežne. Výrobca si vyhradzuje právo tento termín v prípade nutnosti meniť vzhľadom na nutnosť certifikačného procesu, ktorý nie je možné časovo ovplyvniť.

CENA BALÍČKA OBSAHUJE LEN POTREBNÉ SÚČIASTKY A NEZAHŔŇA AKÚKOĽVEK SERVISNÚ PRÁCU SPOJENÚ S UPGRADOM.
ODHADOVANÁ CELKOVÁ CENA PRERÁBKY BUDE 200-250EUR S DPH V ZÁVISLOSTI OD STAVU VAŠEJ POKLADNICE A PRÁCE NUTNEJ NA JEJ ÚSPEŠNÚ PRERÁBKU. ZMENY CIEN VZHĽADOM NA MOŽNÉ ZMENY V LEGISLATÍVE SÚ VYHRADENÉ.

NA ÚPRAVU ZARIADENIA A ZARIADENIE PO ÚPRAVE SA NEVZŤAHUJE PÔVODNÁ ZÁRUKA.

Ako bude prebiehať úprava / výmena mojej pokladnice?

Bude potrebné, aby ste nám Vašu registračnú pokladnicu priniesli na pobočku. Úprava pokladnice bude trvať niekoľko hodín. Budeme sa snažiť, aby ste si ju mohli prevziať najneskôr na druhý deň. Pokladnice budeme upravovať v poradí, v akom k nám budú prichádzať.
Starú registračnú pokladnicu budete musieť najskôr na pracovisku daňového úradu odhlásiť a následne svoju novú alebo upravenú ONLINE pokladnicu zaregistrovať elektronicky s čím Vám samozrejme pomôžeme.

Nakoľko budeme musieť počas zákonom stanoveného obdobia upraviť skutočne veľmi veľa pokladníc, je potrebné počítať s tým, že vaša prevádzka bude určitý čas „bez pokladnice.“ Celkový čas úpravy bude závisieť od okolností, ktoré počas doby úpravy nastanú.

Vážime si každého z vás a vopred úprimne ďakujeme za pochopenie a za váš prístup.