Ste s Vašou registračnou pokladnicou alebo tlačiarňou spokojný? Používajte ju aj naďalej v systéme eKasa!

K tomu, aby ste fiškálnu registračnú pokladnicu alebo tlačiareň mohli využívať aj naďalej stačí, ak si objednáte UPGRADE na eKasu.

Úprava aktuálnej či kúpa novej pokladnice?

Objednaním UPGRADE na eKasu pre vašu pokladnicu alebo tlačiareň si zabezpečíte jej modernizáciu pre systém eKasa.
Objednanie UPGRADE balíčka odporúčame len tým užívateľom, ktorí sú so svojím zariadením spokojní, majú ho v dobrom stave a nie je príliš staré alebo opotrebované. (v prípade, že je staršie ako 4 roky, odporúčame skôr kúpu nového zariadenia).
Stav Vašej pokladnice alebo tlačiarne Vám radi preveríme a v prípade záujmu ponúkneme možnosti výhodnej kúpy novej kompatibilnej so systémom eKasa.

Ako bude prebiehať úprava / výmena mojej pokladnice?

Bude potrebné, aby ste nám Vašu registračnú pokladnicu priniesli na pobočku. Úprava pokladnice bude trvať niekoľko hodín. Budeme sa snažiť, aby ste si ju mohli prevziať najneskôr na druhý deň.
Starú registračnú pokladnicu už nemusíte odhlasovať na pracovisku daňového úradu, stačí nám ju spolu s knihou pokladnice priniesť a my Vám ju upravíme. Predtým je ale nutné pokladnicu zaregistrovať elektronicky na portále finančnej správy, s čím Vám samozrejme pomôžeme.

CENA BALÍČKA OBSAHUJE LEN POTREBNÉ SÚČIASTKY A NEZAHŔŇA AKÚKOĽVEK SERVISNÚ PRÁCU SPOJENÚ S UPGRADOM ALEBO UKONČENÍM PREVÁDZKY POKLADNICE.

ODHADOVANÁ CELKOVÁ CENA PRERÁBKY JE UVEDENÁ PRI KAŽDOM BALÍČKU A MÔŽE SA LÍŠIŤ V ZÁVISLOSTI OD STAVU VAŠEJ POKLADNICE A PRÁCE NUTNEJ NA JEJ ÚSPEŠNÚ PRERÁBKU. ZMENY CIEN VZHĽADOM NA MOŽNÉ ZMENY V LEGISLATÍVE SÚ VYHRADENÉ.

Show sidebar