Sme Váš silný a spoľahlivý partner

Každá prevádzka, bez ohľadu na to, či sa jedná o malú predajňu alebo sieť reštaurácií a predajní, potrebuje stabilného a spoľahlivého servisného partnera, na ktorého sa môže po každej stránke spoľahnúť.

Firma AXIS servis s.r.o., ktorá sa prezentuje pod značkou SVET POKLADNÍ, je firma poskytujúca komplexné služby v oblasti inštalácií, školení a servisu pokladničných systémov a registračných pokladní.

Svojim klientom poskytujeme na základe dohody non-stop servisné služby, telefonickú podporu v prípade potreby dokážeme riešiť ich požiadavky aj počas víkendov prípadne mimo pracovných hodín.

Ponuka kvalitných produktov pre rôzne typy prevádzok

Ponúkame širokú a stabilnú paletu kvalitných produktov pre rôzne typy prevádzok.
V ponuke máme len značky, ktorých výrobcovia sú schopní zabezpečiť profesionálny servis a zároveň garantujú dostupnosť náhradných dielov pre svoje produkty!

Vo svojej ponuke máme:

– Fiškálne registračné pokladne
– Fiškálne tlačiarne
– PC systémy
– Ekonomický software
– Dotykové monitory
– POS tlačiarne
– Snímače čiarových kódov
– Pokladničné váhy
– Eurosortiment
– Výpočtovú techniku
– Príslušenstvo ku všetkým vyššie uvedeným produktom

Pokladničný, reštauračný, skladový a ekonomický software:
Svet Pokladní poskytuje konzultácie, inštaláciu a servis k nasledovným softwarom:

iKelp – spoľahlivý obchodný a reštauračný software s množstvom funkcií, ktorý môžete používať na takmer akomkoľvek type prevádzky. Software existuje v 2 variantoch, pre mobilné zariadenia – POS Mobile a pre PC – POS Predajca. POS Mobile dokáže fungovať na Vašich tabletoch a smartfónoch ako mobilný čašník a aj ako registračná pokladnica na PC, POS Predajca je zase určený pre prevádzky s jedným pevným účtovacím miestom vo forme PC (alebo viac PC v sieti). K software-u je možné si zakúpiť a používať aj vernostný systém pre Vašich zákazníkov. Software je možné zakúpiť formou plnej licencie alebo formou mesačného či ročného prenájmu. Ceny POS Mobile začínajú od sumy 5EUR bez DPH/mes. a ceny POS Predajcu už od 69EUR bez DPH/13mes.

POHODA – software od renomovanej spoločnosti STORMWARE, s.r.o. je riešenie vhodné pre prevádzky, ktoré potrebujú viesť detailnú skladovú a účtovnú evidenciu, evidenciu o zákazníkoch, prípadne mať jeden software vo viacerých prevádzkach a tieto prevádzky mať pod kontrolou (napr. mať centrálny sklad a zároveň viacero predajných miest). Systém taktiež zabezpečuje detailnú evidenciu celej agendy účtovníctva. (účtovníctvo, personalistika, mzdy, jazdy a všetky potrebné účtovné výkazy). Je tým pádom vhodným komplexným riešením ak potrebujete pod jednou strechou vyriešiť všetky účtovné záležitosti Vašej spoločnosti.