Objednajte registračnú pokladnicu cez ESHOP a my Vám zabezpečíme bezproblémový servis kdekoľvek na Slovensku.

Zoznam miest v ktorých máme autorizovaných servisných partnerov:


Banská Bystrica, Banská Štiavnica, Bánovce nad Bebravou, Bardejov, Bratislava, Brezno, Bytča, Čadca, Dolný Kubín, Dubnica nad Váhom, Dunajská Streda, Galanta, Gelnica, Handlová, Hlohovec, Humenné, Ilava, Kežmarok, Komárno, Košice, Kysucké Nové Mesto, Krupina, Levice, Levoča, Liptovský Mikuláš, Lučenec, Malacky, Martin, Medzilaborce, Michalovce, Myjava, Námestovo, Nitra, Nové Mesto nad Váhom, Nové Zámky, Partizánske, Pezinok, Piešťany, Poltár, Poprad, Považská Bystrica, Prešov, Prievidza, Púchov, Revúca, Rimavská Sobota, Rožňava, Ružomberok, Sabinov, Senec, Senica, Sereď, Snina, Sobrance, Spišská Nová Ves, Stará Ľubovňa, Svidník, Stropkov, Šaľa, Topoľčany, Trebišov, Trenčín, Trnava, Turčianske Teplice, Tvrdošín, Veľký Krtíš, Vranov nad Topľou, Zvolen, Žarnovica, Žiar nad Hronom, Žilina

SVETPOKLADNÍ má všetky pokladnice skladom a ku každej pokladnici ponúkame aj darček v podobe doručenia ERP úplne zdarma vrámci celého Slovenska.

V mestách uvedených vyššie máme autorizovaných partnerov a ak si plánujete zakúpiť registračnú pokladnicu, nemusíte sa ničoho báť, servis vykomunikujeme za Vás a vy tak nemusíte nič riešiť, akurát si objednať.

Výhody nákupu cez náš eshop:

- tovar doručíme zadarmo kuriérom alebo na dobierku - ušetríte si jednu cestu do kammeného obchodu a všetko vybavíte z pohodlia Vášho domova
- všetky pokladnice máme skladom
- nestrácate čas - po obdržaní tovaru môžete ísť rovno na daňový úrad
- ku každej pokladnici ponúkame darček alebo nižšiu cenu ako je štandardná
- garantujeme čo najnižšiu cenu servisu ktorá bude vopred dohodnutá !

Praktický príklad uvedenia Vašej registračnej pokladnice do prevádzky prostredníctvom nákupu cez náš ESHOP vrámci celého Slovenska:

1) Tovar objednáte telefonicky, prostredníctvom E-SHOPU alebo emailom.

2) Platbu uhradíte vopred na náš účet, alebo na dobierku priamo kuriérskej spoločnosti.

3) Po obdržaní platby na účet Vám ihneď Váš tovar zabalíme a odošleme, pri dobierke na úhradu nečakáme, posiela sa ihneď.

4) Spolu s tovarom dostanete aj informačný list s kontaktom najbližšieho autorizovaného servisného strediska kam si pôjdete pre pečiatku do knihy ERP, následne pôjdete ERP prihlásiť na daňový úrad podľa sídla spoločnosti ktorá bude ERP prevádzkovať.

5) Prihlásenie ERP na DÚ je na počkanie. S prihlásenou knihou ERP pôjdete naspäť do servisného strediska kde uvedú ERP do prevádzky za vopred dohodnutú sumu ktorá bude obojstranne schválená, žiadne skryté poplatky, alebo ďalšie nečakané výdavky.

6) Registračnú pokladňu môžete začať na Vašej prevádzke používať.

7) V prípade akéhokoľvek servisu je Vám autorizované servisné stredisko k dispozícií a bude sa Vám o pokladňu starať.

8) Záruku na samotné zariadenie a tovar si samozrejme uplatňujete u nás ako u predajcu a v prípade oprávnenej záručnej reklamácie vyriešime v súčinnosti so servisným strediskom ktoré servisuje Vašu pokladňu Vaše prípadné problémy čo najrýchlejšie tak aby ste boli spokojní.