Každá prevádzka či už sa jedná o malú predajňu alebo sieť reštaurácií a predajní potrebuje stabilného a spoľahlivého servisného partnera na ktorého sa môže po každej stránke spoľahnúť.

Firma AXIS servis s.r.o. ktorá sa prezentuje pod značkou SVET POKLADNÍ je firma poskytujúca komplexné služby v oblasti inštalácií, školení a servisu pokladničných systémov a registračných pokladní.

Svojim klientom vieme po dohode poskytnúť non-stop servisné služby, podporu prostredníctvom telefónu a ak treba vieme riešiť požiadavky klienta aj cez víkend prípadne mimo pracovných hodín.

Ponúkame širokú a stabilnú paletu kvalitných produktov pre rôzne typy prevádzok.
V ponuke máme len značky ktorých výrobcovia sú schopný zabezpečiť profesionálny servis a zároveň garantujú dostupnosť náhradných dielov pre svoje produkty !

Vo svojej ponuke máme:

- Fiskálne registračné pokladne
- Fiskálne tlačiarne
- PC systémy 
- Ekonomický software
- Dotykové monitory
- POS tlačiarne
- Snímače čiarových kódov
- Pokladničné váhy
- Eurosortiment
- Výpočtovú techniku
- Príslušenstvo ku všetkým vyššie uvedeným produktom

Pokladničný, reštauračný, skladový a ekonomický software:
Svet Pokladní poskytuje konzultácie, inštaláciu a servis k nasledovným softwarom:

iKelp - spoľahlivý obchodný a reštauračný software s množstvom funkcií ktorý môžete používať na takmer akomkoľvek type prevádzky. Software existuje v 2variantoch, pre mobilné zariadenia - POS Mobile a pre PC - POS Predajca. POS Mobile dokáže fungovať na Vašich tabletoch a smartfónoch ako mobilný čašník a aj ako registračná pokladnica na PC, POS Predajca je zase určený pre prevádzky s jedným pevným účtovacím miestom vo forme PC (alebo viac PC v sieti). K software-u je možné si zkúpiť a používať aj vernostný systém pre Vašich zákazníkov. Software je možné zakúpiť formou plnej licencie alebo formou mesačného alebo ročného prenájmu. Ceny POS Mobile začínajú od sumy 5EUR bez DPH/mes. a ceny POS Predajcu už od 69EUR bez DPH/13mes.

POHODA – software od renomovanej spoločnosti STORMWARE, s.r.o. je riešenie vhodné pre prevádzky, ktoré potrebujú viesť detailnú skladovú a účtovnú evidenciu, evidenciu o zákazníkoch prípadne mať jeden software vo viacerých prevádzkach a tieto prevádzky mať pod kontrolou (napr. mať centrálny sklad a zároveň viacero predajných miest). Systém taktiež zabezpečuje detailnú evidenciu celej agendy účtovníctva. (účtovníctvo, personalistika, mzdy, jazdy a všetky potrebné účtovné výkazy). Je tým pádom vhodným komplexným riešením ak potrebujete pod jednou strechou vyriešiť všetky účtovné záležitosti Vašej spoločnosti.